Nu kommer mördarsniglarna!

Innan Hanna och Adam åkte hem igår passade vi på att testa lite frisyrer inför hennes studentbal :)

                        

                                Förhoppningsvis blir det lite bättre än så här när det väl är dags :)

Senare på kvällen började jag vattna lite på gräsmattan med spridaren. Ja, jag vet! Man ska vara rädd om vattnet och inte slösa... Jag vet! Men ibland bara måste man! Fast helt i onödan kan jag säga. Fem minuter efter jag hade startat så kom ösregnet så det var bara att springa ut och stänga av. Många millimeter vatten kom under natten vilket verkligen behövdes.

                        

Men i morse när jag vaknade var det klarblå himmel fast det blåste rejält. Jag började dagen med en långpromenad. Passade också på att prata med en granne om det förfärliga bygget som just ligger i startgroparna :(

Sen har dagen bara rullat på. Har fått lite vettigt gjort, men har även legat i solen och läst. Känner mig ganska nöjd med dagen :)

Tittade just ut genom fönstret och såg en stor fet äcklig mördarsnigel!!! Fy f-n!!! Så nu ska jag ut och lägga gift i grindhålet... Usch!!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: MaPa

Hoppas du vinner kriget. Den ljusblå amunitionen brukar vara effektiv.

2011-05-24 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker