Vardag igen

De senaste dagarna har varit fullt upptagna av schlagerfinalen och hockey och lite annat trams och flams :) Nu är det vardag igen och det märks, framförallt vädermässigt. Idag har det regna och blåst, för att i nästa stund vara helblå himmel och sen kom molnen igen...

Härom veckan skickade syster en annons från Smålandsposten där de sökte "Sommarspanare", alltså, man skulle skriva en liten kort text på en spaning... Ja, inte vet jag vad det är, men nu har jag gjort det i alla fall. Blir den "intagen" lägger jag ut den på min blogg.

Det värsta är att jag den senaste tiden hittat massa olika ursäkter för att inte skriva på min/mina bok/böcker så nu måste jag skäpa mig!!! Har jag tur så kommer Sara ner hit i slutet av maj och då måste jag ha massa klart så hon får skumma igenom och komma med alla sylvassa åsikter och synpunkter hon brukar ha. Så nu är det bara att jobba på... öppna rödvinsdunken och... jobba jobba... (som Sara skulle sagt :)). 

Tvättade som sagt Japanen häromdagen och han var jättefin när jag var klar... Och så i går skulle jag iväg en snabbis till affären och höll på att få en chock när jag kom ut till bilen... Han var alldeles gulbrunbeige-fläckig!!! Men vad har hänt??? Ja, den enda förklaring jag har är att det förll massa gula pollen på honom när han var blöt... Annars vet jag inte :( Det enda jag är säker på är att jag måste göra om skiten igen... suck...

Nä, nu ska jag lägga mer ved i brasa...


Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer att bli så bra:))



Kram

2011-05-17 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker