Totalhaveri

Jaha, då blir det till att åka och köpa en ny gräsklippare... Gjorde ett nytt försök idag efter tisdagens haveri men det funkar inte. Gasvajern släppte och drivremmen lossnade och det rök som sjutton ur avgasröret. Nu ger jag upp!

Annars händer det massa saker här nere. Igår var det traktorrally hela kvällen. En röd och en gul körde nersågade träd bort å hit å dit å inte vet jag var de skulle. Men marken skaka till långt efter tolv på natten och ljuslyktorna svepte överallt så det nästan var lite otäckt... Fick känslan av att de kunde komma farande in genom huset när som helst.

Idag har det varit hundslagsmål nere på ängen. Vet inte hur utgången blev för jag gick in och stängde dörren. Hemska otäcka bestar som röt och skällde... Nä, nu längtar jag efter att fåren ska släppas ut i hagen bredvid. De är i alla fall fredliga djur :)

Tyskarna lyckades med en ny katastrofproduktion ikväll. Inte tekniskt som härom kvällen, men vad höll programledarna på med? Hur är de funtade som skriver manus? Och vem godkänner? Illa illa...

Som vanligt visste jag precis hur det skulle gå och som vanligt hade jag ganska fel.. Mina favoriter var:Bosnien, Ukraina, Sverige, Bulgarien, Macedonien, Slovenien, Rumänien, Vitryssland, Danmark, Irland (fast jag tyckte den var förfärlig, vill hellte ta med Österrike, fast vilka ska rösta på den?)

Men nu blir det riktigt roligt att titta på lördag, Sverige i final och dessutom slipper vi höra Norges bidrag igen :):)

Finalen hoppas jag vinns av Frankrike :) 

Sov gott!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker