Trött på blåsten

I väntan på att det ska sluta blåsa och att värmen ska komma så åker jag en sväng till Stockholm i morgon. Tror jag... Är fortfarande ganska förkyld men känner mig lite bättre idag än vad jag gjorde igår. Men jag måste upp nån gång snart och hämta in lite saker som är utspridda här och var. Japanen behöver dessutom luftas lite :)

Annars har det varit en ganska trist dag. Termometern har inte kommit över 7 grader så min öppna spis har eldats glödhet. Har dessutom suttit och irriterat mig på skatteverket... Men varför jagar de mig med förfrågning om nummer på min lägenhet? Till vad ska de använda den informationen? När jag gick in på deras hemsida och knappade in mina siffror fick jag reda på att det lägenhetsnummer jag har använt i över 10 år är fel!!! Men om de vet att det är fel borde de ju också veta vilket som är rätt. Jag ska tydligen kunna hitta rätt nummer i trapphuset... Men jag är ju inte där, jag är ju här! Gå dit själva för sjutton och kolla om det nu är så viktigt!!!

Jo men nu kom jag ihåg... Jag har ju varit till återvinningscentralen idag och lämnat glas och papper så lite duktig har jag varit :)

Nu leder Sverige med 3-0 mot Österrike, då kan jag sova lugnt :)
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

De var ute efter oss också men jag skickade aldrig in. Fick en påminnelse men sket i det ändå. Nu har de slutat tjata. Jag tror inte det numret vi använder är rätt heller nämligen och de kan ju förklara varför de ska ha det om det nu är så viktigt att de får det!

2011-05-03 @ 20:09:13
URL: http://kristinosterberg.blogspot.com
Postat av: Ylva

Ja men då struntar jag också i min påminnelse... Är riktigt trött på sån här, går verkligen våra skattepengar till bara trams eller???

2011-05-03 @ 23:54:13
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker