Strulig bloggsida

Det är knas på blogg.se var och varannan vecka och jag börjar bli jävligt irriterad på detta. Dessutom är det bara modebloggare som duger här så nu vill jag läääämna... 

De har driftstörningar och det är ibland omöjligt att publicera inlägg. Nu har jag också fått reda på att det är svårt att skriva kommentarer på inläggen, att de försvinner och inte kommer upp. Jag har funderat en tid på att byta bloggsida och nu är jag vääääldigt trött på denna. Jag ska prata med min duktiga Kristin och se vad hon kan rekomendera för sida att blogga på istället. Har ni några förslag får ni gärna höra av er.

Jag återkommer :)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Föreslår att du inte väljer samma som Kristin, för där är emellanåt helt omöjligt att få till kommentarer.

2011-05-11 @ 17:50:38
Postat av: Kristin

Jag gillar min jättemycket! Fast den är nog lite mer komplicerad än denna.

2011-05-11 @ 18:21:47
URL: http://kristinosterberg.blogspot.com
Postat av: Systeryster

Att skriva kommentarer kan ju ändå inte vara komplicerat. Men vi kan ju kommunicera via den här istället :))

2011-05-11 @ 21:08:58
Postat av: Ylva

Nä, det ska ju vara enkelt utan massa driftstopp. Jag har flera gånger fått skriva om en hel blogg för att det just i "skicka"-ögonblicket händer något... Lägga in bilder ska vi ju bara inte prata om. Kan ibland ta flera timmar om fler än två bilder ska in...



Jag ska kolla runt lite så får jag se vad det blir :)

2011-05-11 @ 22:21:26
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker