Japanen och jag firar 239 mil idag...

... och det jåste ju firas med stortvätt. Inte tvätta mig alltså, utan Japanen. Jag tror aldrig jag har tvätta nån av mina bilar utan att köra igenom en tvättomat så det kändes som att det var på tiden. Nu är Japanen skinande ren!



Ja... eller skinande vet jag inte... Men ren i alla fall :)

Idag har jag dessutom druckit sommarens första Kaffe/Baileys. Det var inte helt fel och kommer säkert drickas fler gånger :)

Sverige är i VM-final i hockey och det är ju himla kul. Men det känns väldigt konstigt med hockey när björkarna nästan är helt utslagna och det är 20 grader ute... Men skit samma. Det blir en kul final på söndag :)

Natti


Kommentarer
Postat av: Beate

Du är duktig du Ylva! Använde du de där gula skinntrasorna? Det var nog det enda pappa lärde mig angående bilar :)

Kram Beate

PS I kväll är det fiiinal! Skååååååål och heja Sweiz :)

2011-05-14 @ 08:22:58
Postat av: Ylva

Nja, det blev ingen gul trasa denna gången. Men det får nog bli det och lite glänsande vax tror jag :)



Det gick ju förvånansvärt bra för Saade :) Kul!!!



Kram

2011-05-15 @ 10:28:51
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: carina

Japanen ser ju jättefin ut, hoppas deb går lika bra som den ser ut.

Här är det så kallt idag så det passar med hockey. Vi får hålla tummarna.

Kram

2011-05-15 @ 17:55:11
Postat av: Carina

Hurra! Denna gången gick kommentaren igenom direkt

2011-05-15 @ 17:57:12
Postat av: Ylva

Jodå, Japanen gör det han ska... lite långsamt kanske, men vem har bråttom? :) Skönt att bloggen funkar emellanåt :) Kramelikram

2011-05-15 @ 23:46:59
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker