Carpe diem

Vet inte om det isländska askmolnet spökar här nere i Småland och bråkat med vädergudarna. Det har varit urskumt väder, regnstänk från en klarblå himmel och stormbyar som till och med skulle kunna knocka min delikata kropp. Men det hindrade mig inte från att ta den vanliga långpromenaden. Idag hade jag dessutom kameran med mig

                            
                                                      Morgonen var lugn nere vid hamnen

                            
                                                                 Bondens odling, inte min


                   Tog en liten runda nu på kvällen också, vindarna har lugnat ner sig så det var riktigt skönt

                         
                                                   Gässen stod och värmde sig i kvällssolen

                          
                                                 Snacka om att demonstrativt vända ryggen åt...

                         

                           

                                                                         Carpe diem!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka fina bilder! Ser ut som om du har det bra.

Här har det också varit konstigt väder med mycket blåst, kallt, lite regn och lite sol. Men idag verkar det som om det bara är sol än så länge.

Kram

2011-05-26 @ 08:16:27
Postat av: Ylva

Jo Carina, jag har det bra! Lite skumt väder men det är ju som det är. Klippte gräset igår och kom och tänka på Leif då, måste snart komma upp till er och kolla in hur en välskött matta ska se ut :) Kram

2011-05-26 @ 21:57:54
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja, vi väntar på dig men jag vill att det ska bli lite varmare först innan vi bestämmer datum. Långhelgen nu ska vi vara i Nacka, midsommar är vi uppbokade men det finns ju dagar där emellan ellr i juli, När passar det dig bäst? Kram

2011-05-28 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker