Min nya hobby

Som ni vet har jag försökt på många olika sätt att följa skid-VM men utan resultat. Trist att inte kunna titta på SVTplay utanför Sveriges gränser... Men det har väl med äganderätt och upphovsrätt och sändningsrätt eller nåt sånt att göra :(

När det var så förfärligt väder härom kvällen gick jag in på Expressen.se för jag hade nån stans i bakhuvudet att de brukar göra direktreferat när det är "nåt viktigt" på gång. Och jodå, mycket riktigt. Anders Borgström och Mathias Fredriksson sitter och refererar och sen kan de som vill av oss "vanliga" ställa frågor och ha synpunkter. Så det är alltså där man hittar mig under loppen. Jag sitter och ställer kluriga frågor (tycker jag) och har kluriga åsikter (tycker jag) och det är så himla kul!!! (tycker jag). Kanske är de av en annan åsikt men de svarar hela tiden och håller med och håller inte med och undrar ibland om man är riktigt klok...

Idag när jag kom in frågade Anders om jag hade tröttnat på att bada... he he he... Han kanske tycker att jag borde ha bättre saker för mig än att sitta här och stirra på en bildskärm. 

Det är ju mest grabbar som sitter och är smarta och kluriga (tycker de) och när det väl kom in en tjeje och sa nåt var det typ: Mathias, visst var du i Stockholm och körde runt slottet? Vem av tjejerna kör freestyle på dubbelsprinten? Hur många gånger får man vila?... Ja men ni hör vilka kassa frågor (tycker jag). Nä, jag var bara tvungen att kliva in och ta över :):):)

Kvällsdoppet är avklarat så nu ska jag sova som en stock. Skönt att vara "hemma" igen :)

Natti


Kommentarer
Postat av: MaPa

Du kanske får ett jobberbjudande. Kram

2011-03-04 @ 11:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker