Skönhetsvård och herrbesök

Som ni har läst i tidigare bloggar så är det lite si och så med vädret just nu. Det har regnat varje dag och varit ganska mulet... och idag var inget undantag. Vaknade tidigt och förväntade mig strålande solsken, men så blev det nu inte då...

Så jag stack iväg ner till mitt favo-ställe Chong-Fah... Ligger helt galet underbart med strande rätt ner och vågorna skvalpar mot sandstranden. På Chong-Fah kan man äta kalasgod mat, men man kan också få alla olika sorter av skönhetsbehandlingar. Och idag skulle mina fötter få gotta sig hade jag tänkt. Jag hann fram precis när första stänken kom så där låg jag och hade lite regnsmatter på taket och vågskalp nedanför...

                                    

      Underbar utsikt!                                                         Skön fotvård!


                         Sen när jag kom tillbaka hem upptäckte jag att jag hade fått herrbesök...

                          

                                     ...av en ganska skadedrabbat tupp!!! Men helt ok för mig!!!

             
                                           Senare kom Hae och Nicodemus förbi en sväng...

                            

                             Det är många killar som rör sig nere runt tians bungis nu vill jag lova :)

Tog ett kvällsdopp i poolen. Ganska galet fantastiskt, att bada i solnedgången med ett glas rött vid poolkanten. Och eftersom det är dåligt med alkoholfria alternativ här så..


                              

                                                    ... går det lika bra med en klase bananer!

                                             Nä, nu är det snart dags för kvällens sista dopp... Natti




Kommentarer
Postat av: Lena Ögren

Inte dumt med herr och killbesök men åldrarna var ju av väldigt varierande slag så satsa på bananerna.

:-)) Kram

2011-03-13 @ 09:08:33
Postat av: Lena Ögren

Inte dumt med herr- och killbesök men jag tycker åldrarna varierade så mycket att du kanske ska överväga att satsa på bananerna. Dom verkar mogna och fina. :-)) Kram

2011-03-13 @ 09:13:22
Postat av: malin

Jättefina bilder! Den ut över havet ser helt magisk ut!

2011-03-13 @ 09:17:40
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Ylva

Malin: Det där stället ÄR helt magiskt... Kan bara sitta där och inte göra nåt... Så skönt :)



Lena: Rödvinet var inte så dumt det heller...:) Hoppas ni får en bra förstavecka på jobbet! Kram

2011-03-13 @ 14:24:14
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Beate

Ser ljuvligt ut! Fotvård såg väldigt skönt ut och vilken skillnad det måste vara att få det där du är. Men att sitta i Kransen är heller inte så dumt ;)

2011-03-13 @ 14:51:21
Postat av: Carina

Hör att vädret sviktar, kom ner till oss vi har haft en het strålande dag utan en regndroppe, och 32 gradigt kristallklart hav och vindstilla.

Välkommen Carina o Leif



Du har ju moppe vet ja

2011-03-13 @ 14:53:21
Postat av: Carina

Tuppen måste älska dig, har han flyttat in?



Har träffat Barbro och Sonny på beachen, de bor även tredje gången mycket ödsligare än Villa Mangosteen

2011-03-13 @ 14:56:34
Postat av: Ylva

Ha ha ha ... nä, tuppen kommer inte längre än till altanen... Hälsa tillbaka! Trist om de inte är nöjda men kul att de har hittat er :) Jag kanske kommer ner till er, man vet aldrig :) Kram på er



Beate: Visst var det skönt att ligga där vid strande och bli ompysslad, men det blir bättre i Kransen, inge snack om det :) Vi hinner kanske med en runda innan du flyttar :) Kram Kram

2011-03-13 @ 15:51:35
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker