Karon Beach

Gick ner till stranden, Karon Beach, på förmiddagen efter att ha ätit en riktigt smarrig kycklingsmörgås. Där nere låg folk som packade silla som brukligt är på sådana här semesterorter. Den ene var rödare i skinnet än den andre och man kan ju bara föreställa sig hur det kommer kännas ikväll... å i natt... å i morgon... aj aj... De värsta är att de ger sig inte. De smörjer in med massa olika oljor och det puttras och steks på varenda solstol. Helt galet!!! 



Men det var lite mulet och det fläktade så det var i alla fall för mig en skön dag på stranden.

När jag skulle gå hemåt hade jag tänkt ta en liten liten shoppingrunda, men hejåhå va det var varm. Så jag kastade mig in i drickaaffären och sen blev det en rusning hemåt... Nja ok, rusning är väl att ta i. Vita Villan ligger på en höjd och det är en ganska häftig backe upp... Man kan säga som så att jag skyndade mig så gott det nu bara gick :)



Här uppe på andra våningen befinner jag mig just nu :)

Jag kan säga att Karon är inte ett ställe jag skulle vilja vara bofast på. Efter bara två dagar är det så jag längtar till lugnet på Villa Mangosteen... poolen... den goda maten... Men framför allt, mitt eget lilla krypin!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Åååh lilla Tipp-Topp, vilket äventyr du är ute på!! Om du (nånsin?) kommer hem igen, måste vi bara träffas!! Måste!! Kram o njut fr mig med!! //Bella!

2011-03-01 @ 13:46:47
Postat av: malin

Ser underbart ut!

2011-03-01 @ 13:53:34
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: MaPa

Var bara rädd om ditt eget skinn. Kram

2011-03-01 @ 14:33:11
Postat av: Ylva

Bella!!! Bella!!! Va kul att du hör av dig!!! Klart jag kommer hem och klart vi måste träffas. Vi har mycket att ta igen :) Kramelikram



Malin: Huset helt ok, stranden... nja... Å bara svenskar. Helt galet!!! Kraaam



Maopa: Mitt skinn gör ju ont om det blir rött och jag vill inte ha ont. Därför är jag i skuggan hela tiden :) Men det e skönt de me :) Pussokram

2011-03-01 @ 14:55:55
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Jenny

Trevlig blogg du har. Hoppas det går bra med boken!

2011-03-10 @ 22:40:24
URL: http://matlustbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker