Tack och hej för mig!

Nu är mitt internet-kort oåterkalleligen slut!!! Eftersom jag åker snart är det ingen idé att fixa med nytt :)

Idag har det varit mestadels uppehåll och om prognosen stämmer har vi stora solchanser i morgon. Det köper jag direkt! Har i alla fall kunna köra moppe idag och handlat lite. Och när jag ändå var där tänkte jag att jag likaväl kan passa på att ta massage när jag ändå var igång. Men det skulle jag inte gjort! Jäklar va hon gjorde mig illa!!! Jag kommer vara full av blåmärken i morgon, garanterat. Men samtidigt har det säkert gjort nått gott så det får vara ok.

Det är verkligen dags att åka hem. Om inte kläderna är blöta så är de fuktiga eller skitiga... Inte så kul. Dessutom tror jag kameran har kajkat ihop, det står filfel hela tiden. Så nu lägger jag ner den biten. Jag har ju spridit ett antal hårstrån i det här landet, slösat mina bath på trevligheter och träffat en himla massa människor som jag hoppas jag kan fortsätta ha kontakt med. Jag är sååå nöjd!

Jag kommer absolut fortsätta blogga, men jag tror jag måste byta från blogg.se. Den är riktigt dålig, innehåller bara tonårstjejer som ALLA är bäst på mode eller inredning. Dessutom har den driftsstörningar varannan dag och bloggar som blivit skrivna har försvunnit. Jag återkommer om det så fort jag kommit hem :)

Ha det så bra allihop så hörs vi!

Tack och hej från mej!

Kommentarer
Postat av: Lena Ögren

HOPPAS DU FÅR EN FIN DAG IMORGON. kram

2011-04-01 @ 00:05:14
Postat av: MaPa

Det ska bli trvligt att ses igen. Kram

2011-04-01 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker