Soligt och regnigt

Vaknade tidigt och det var stålande solsken! Helt underbart! Tänkte att jag skulle passa på att ta en vilodag idag, det är trots allt söndag.

Hann bara ligga en liten stund vid poolen innan Ann och Viktoria kom hit. De var så trötta att de var vindögda stackarna... Det är en lååång och triiist flygning hit, även om det bara är ett kort byte i Bangkok.

Å de var ju kul att de kom med solen... trodde vi. Men icke! För en kvart senare öppnades kranarna igen, fast det höll inte på så länge... sen kom det en runda till men då får man stanna under tak och dricka öl och det funkar ju också :)

Nu på kvällen har jag suttit skönt på min veranda och läst ut Håkan Nessers "Maskarna på Carmine Street". Mycket bra bok, lite skrämmande, men mycket bra!

Nä, i morgon är det måndag och en ny arbetsvecka, så...

Gå och lägg er!!!

Natti

Kommentarer
Postat av: MaPa

Du får kanske hålla dig under TAK för där kan man klicka. Kram

2011-03-14 @ 12:26:47
Postat av: Ylva

Ha ha ha ... Jo jag såg det! Kram

2011-03-14 @ 13:33:08
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker