Produktiv dag

Hann med att ligga en stund vid poolen på förmiddagen sen var det in under tak igen. Vet inte varför de säger att det är vattenbrist i Thailand... 

Men jag har hunnit med att skriva mycket idag så regnet gör ju gott både ute och inne kan man säga :) Jag känner mig väldigt produktiv just nu, det går med en rasandes fart. Mest sitter jag och bara rasslar ner text för att sen, när allt är klart, sitta och finputsa det hela. Det är egentligen det jag tycker är roligast så nu gäller det bara att rassla lite till. 

För något år sedan bestämde jag mig för att för varje bok jag läser måste jag också läsa en klassiker. Det höll ett tag, det blev lite Brott och straff och  Druvornas vrede och lite Selma... sen blev det inte så mycket mer av det. När jag packade ner böcker till Thailand så hittade jag Svindlande höjder i bokhyllan och den fick följa med. Och nu undrar jag varför jag dröjt så länge med att läsa den. Den är ju helt fantastisk :) Mona och jag pratade om den finns filmatiserad och vi tror att det finns en gammal svartvit... Men har någon info om detta får du gärna höra av dig.

Så nu ska jag lägga mig och lååååångläsa tänkte jag. Måste få reda på hur det går för alla underbart knasiga, vansinniga människor i denna bok. Så...

... natti!

Kommentarer
Postat av: malin

Var druvorna så arga att de blev skrynkliga som russin?

2011-03-17 @ 18:47:44
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Ylva

Små äckliga russin som förpestade allt. Men så länge man slipper äta dem så...

2011-03-17 @ 19:28:53
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker