Nattsvart i Karon

Strömmen har gått åt pipan och det är fullkomligt nattsvart i hela Karon. Regnet har piskat ner under några timmar och det har åskat och blixtrat som sjutton. Till och med thaiiländarna stod ute med paraply och tittade och en snubbe gick och sopade bort vattnet på gatan...


Jag satt en stund på verandan och beskådade det hela, det var som på en konsert med häftigt ljusspel och massiva trummor som spelade från alla håll. Maffigt!!!

Jag hade fått strikta order av konsultsköterskan Malin att gå ut och ta mig en paraplydrink och sen skulle jag äta nåt gott... Som det blev nu får jag klara mig utan både drink och mat. Men det är ju ändå snart dags att sova så jag får ta det en annan dag :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Thomas

S Vilken schysst sköterska du har, paraplydrink...jo jo. Inte får jag sådana ordinationer på vårdcentralen i Högdalen av Dr Moussaka..eller vad han heter.

2011-03-02 @ 21:38:17
Postat av: Ylva

Nä, det gäller att välja rätt sköterska :) Hon är toppen!!! Kram

2011-03-03 @ 05:35:11
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker