Marknadsdag

Regn, regn, regn...

Men det e ju bra för då blir det mer gjort!!!

Fast när mer har blivit gjort så får man ju också unna sig mer, eller hur? Så jag pallrade mig iväg till marknaden med påfylld plånbok och glad i hågen. Jag kallar det för belöningsshopping, men Johan kallar det för tröstshopping :)

Och hur det än är så är det himla kul att köra moppe och då passar det bra att åka till marknaden i Ban Nang och spendera några bath :)



En av alla längor på marknaden!



Här kan man handla massa kryddor och konstiga fiskar!



Har man tur lyckas man undvika de här figurerna!


När jag kom hem från marknaden så gick jag upp till Carina och Leif i sexan och fick lite rödvin, det gör ju aldrig ont. Dessutom var vi tvungna att fira VM-GULD i skidskytte!!! 

Nu är jag trött och ska bara ta mig en mumsbit...



... sen ska jag sova!

Natti!!!


Kommentarer
Postat av: malin

Godnatt! Sov gott och dröm vackert!

2011-03-09 @ 19:27:45
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Kicki

ser gott ut, mumsbiten alltså. ta hem några såna till mig. jag är också bra på tröstshopping, vi kan göra det i Torsås i sommar. pussokram kom snart hem.

2011-03-09 @ 21:16:35
Postat av: MaPa

Det regnar mer än vad jag trodde. Men det är klart, mycke shopping bli re.Kram

2011-03-10 @ 13:15:50
Postat av: Ylva

Malin: Jag sover gott och jag drömmer vackert! Kan inte göra annat när man är här! Kram



Kicki: Shopping i Torsås! fan va kul! Vi kan gå en hel dag på Anderssons Allehanda och Tengvalls Tillbehörsaffär! Fast det går ju lika bra med SYSTEMBOLAGET! POK



Maopa: JAG VET! Mycke shopping och billig shopping! Vill ni lägga in en beställning så går det alldeles utmärkt :) Kram kram

2011-03-10 @ 14:36:23
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker