Inget särskilt...

Har varit borta nån dag eller två från bloggen på grund av datakrångel kan man säga. Mitt antivirusprogram gick ut och sen är det väldigt låååångsam uppkoppling här. Men nu har Johan, vår fantastiska manager, fixat det åt mig. Han kan inte göra så mycket åt farten på uppkopplingen men nu är jag i alla fall skyddad från spionprogram och allsköns virusinfektioner.

Annars finns det egentligen inte så mycket att rapportera just nu. Det blir ju rätt långtråkigt för er att höra om regn och dåligt väder. För mig blir det tråkigt att jag knappt har kunnat använda min moppe nåt. Poolen har inte heller använts så mycket de senaste dagarna och ikväll hade jag behövt en tunnare kofta på mig. Ni som har varit på dessa breddgrader vid den här tiden på året förstår hur FEL detta är. Men vi tog ett gemensamt beslut när vi alla skildes åt för natten om att det i morgon kommer vara strålande solsken!!!

Hoppas också att det med solskenet kommer skrivlust. Det har varit dåligt med det några dagar, men jag tror på morgondagen :)

Natti  

Kommentarer
Postat av: malin

Tyckte väl att det tog lite tiiiid! Tråkigt med allt regn? Är det regnperiod nu? Kram Malin

2011-03-24 @ 19:19:31
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Carina

Ja visst är det tråkigt med allt regn. Vi har varit här många gånger i mars och aldrig fått en droppe på oss, men det är upp och ner vända världen. I går hade vi en molnig dag och idag har solen brutit igenom men i kväll regnade det en skur. Ser att ett lågtryck ligger här för i Bangkok är det varmt och sol.

2011-03-25 @ 13:48:02
Postat av: Ylva

Carina: Ja, visst är det lite trist och MYCKET fel... Men idag har det varit ganska ok så jag klagar inte :)



Malin: Nej, det är för tidigt för regnperioden, men allt är ju helsnurrigt just nu.

2011-03-25 @ 16:50:00
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker