Ganska blött kan man säga

                        

Idag har det regnat från morgon till kväll. Vid två tillfällen blev det uppehåll och jag gjorde mig redo att åka iväg och handla lite. Men så började det igen. Det är nästan så jag börjar undrar hur det står till med ordningen i årstiderna...

Men jag har det ju bra i alla fall och har en del att göra... borde gjort... skulle kanske ha... hm... 

Men just en sån här dag var det tur att Solsidan säsong 1 fanns tillgänglig, några avsnitt av den var just precis det jag behövde :) Sen läste jag ut "Postcard killers" med Liza Marklund och det gjorde mig definitivt inte på bättre humör :( Så då var jag tvungen att titta på några avsnitt till av Solsidan :)

Men i morgon blir det strålande solsken, absolut!

Natti



Kommentarer
Postat av: malin

Det var ju inte liiiite regn heller!

2011-03-21 @ 16:57:27
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: MaPa

Har du otur eller är det så här?

2011-03-22 @ 10:58:12
Postat av: Ylva

Jag tror att det är lite otur och att regnsäsongen kommer lite tidigt. Om man vill kan man nog skylla på växthuseffekten... Idag är nog första dagen jag tycker det börjar bli lite trist, men imorgon... Då jävlar!!!

2011-03-22 @ 14:33:22
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker