Full helg!

I fredags skulle jag på Hannas student så jag och Japanen åkte till Växjö. På vägen dit "råkade" jag stanna till vid Kosta Outlet. Skulle kanske inte gjort det för halva sommarbudgeten försvann... Men det var det värt. Nu får jag leva på nudlar några veckor... månader...

Nåväl, till slut kom jag fram till studentfesten och det var jättetrevligt. Kom på att det måste ha varit väldigt lägnge sen jag var på en sådan. Det har ju varit lite knepigt att vara med på alla syskonbarnens avslutningar när jag har varit i Stockholm.

                                 
      Hanna                                 Hanna och Adam                Kristin tar kort... på mig!

I lördags åkte jag och Japanen till Kicki i Göteborg. Hade hoppats på mulet väder för det blir vansinnigt varmt i Japanen när solen skiner... Ok, jag kom fem mil från Växjö och sen började solen gassa... naturligtvis! Inte konstigt att jag var törstig när jag kom fram till Kicki i Majorna :) 

                          
                                                                      Först blev det en god öl...

                          
                                                                  ... sen blev det en till...

                           
                                                               ... och kanske lite vin...

Hade ju tänkt stanna till "på vägen" i Norrköping och hälsa på min lilla systersondotter. Men vaknade i måndags och var inte riktigt kurrant så jag får ta det senare i veckan.

När jag kom hem till landet var det mesta ganska torrt men jag kunde i alla fall konstatera att det blir nypotatis till midsommar :)

                          
                                                                        Fin odling!

Nu ska jag lägga mig och kurera min förkylning, tanken är att jag ska vakna feberfri i morgon :)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker