Söt som socker ♥

Det märks direkt när det är "söndagskväll" här nere. Stället avfolkas och det blir väldigt tyst, ingen som spikar och sågar, inga gräsklippare som kör på stenar och smäller. Dessutom är det väldigt glest med flanörer och cyklister utanför på vägen vilket är både bra och trist. Det är ju ganska trevligt med folk som går förbi och hejar men samtidigt är det skönt när alla "nyfikna" försvinner. Så nu har jag kört igång lite vattning av gräsmattan för det är förfärligt torrt. Jag har ännu inte hört något om vattningsförbud så jag kör på en runda utan dåligt samvete... nåja, nästan i alla fall :)

Igår var Sören, Agnetha och Marie här, en liten kusinträff kan man säga. Vi hade jättetrevligt och drack och åt gott. Så idag har jag varit lite trött i pannan, har mest legat i skuggan och läst.

Igår blev jag som sagt gammelmoster vilket är helt galet... jag, unga människan, gammelmoster!!! Helt crazy. Men lilla Petronella är så söt så jag kan bli "gammel" vad som helst för hennes skull ♥

                        

                                                                     Helt bedårande ♥


Nä, nu ska jag gå och avsluta vattningen av ägorna :) Tjingeling :)



Kommentarer
Postat av: MaPa

Alla våra barn och barnbarn har varit bedårande.Det lilla barnbarnsbarnet bryter inte mönstret

2011-06-07 @ 16:04:15
Postat av: MaPa

Ju mer man tittar, och det gör man ju, dessto sötare blir hon, Vad månde bliva......

2011-06-07 @ 16:09:42
Postat av: Malin Cullander

Helt underbart Ylva! Njuuut!

2011-06-07 @ 19:51:17
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker