Obehaglig gäst!

Nu har det varit lite knöligt väder några dagar och förmodligen blir det då störningar i luftrummet så att säga... Jag kastas in och ut från nätet hela tiden. Ganska irriterande men så är det väl när man envisas med att bo på landet. Smällar man får ta typ...

Härom kvällen hittade jag en till jä-la äckelhög!!!

                            

Den här hade lyckat ta sig in på insidan av verandan och det kändes ju mindre kul :( Som tur är åker jag härifrån några dagar. Ska till Växjö i morgon på Hannas studentfest och sen på lördag drar jag vidare till Kicki i Göteborg. Jag hoppas det inte blir så varmt, inge kul att sitta i en gammal Suzuki utan AC alla dessa mil.

Annars är det ganska lugnt här. Kusin Sören som är lokalpolitiker här nere har nog övertalat nån att komma och platta till jordhögaran jag hade fått upplassat mitt framför min fantastiska utsikt. Så nu ser jag havet igen :)

Hörs vi inte innan så får ni ha en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: MaPa

Oroa dig inte för värmen, i Växjö regnar det eftersom det är studentexamen hos familjen Nylander. Det är tradition liksom...

2011-06-10 @ 11:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker