Härlig dag i Norrköping

Igår stack Japanen och jag till Norrköping för att träffa Petronella... Ja, hennes föräldrar också naturligtvis :) Men just den här gången var det Petronella som var viktigast. Hon är så söt så söt ♥ Nu kanske hon inte tyckte att det var lika roligt som jag att träffas. När jag kom sa hon hej och sen la hon sig ner och sov... och sov.. och sov...

                                    
                                                           Tänk att det kan vara så skönt att sova ♥

När jag började mumla lite om att jag kanske snart måste åka hem vaknade hon till så pass så att jag fick klämma och känna lite, men sen orkade hon inte mer så hon tog en tupplur till. Sen hotade jag med att snart komma tillbaka om hon inte skärpte till sig och då jäklar gick det bra att vakna :)


                                    
                                                             Jag tycker mig se en mycket stolt pappa!

Jag får väl försöka få till en träff om nån månad, då är det nog en helt anna fart på ungen :)

När jag åkte upp till Norrköping så kom det där lyckoruset tillbaka "Jag har en Japan och han är så förbannat duktig och trogen". Men det är väl konstigt att en motor och lite plåt kan få en att må så bra, även om det går trög uppför och rostfläckarna knappast blir färre...  

Boken ja... Nu börjar den ta form och jag har slitit som sjutton de sista dagarna för att renskriva och peta i texterna. Jag hade en tanke om att försöka få iväg några kapitel till lite olika förlag för att se om det finns något intresse. Och då ville jag ju få iväg det före midsommar, sen kommer det säkert ett par fem veckor där det förmodlige står helt stilla. Alternativet är att göra allt klart till början av augusti och skicka iväg det då. Men det är ju så himla läääänge till augusti... Det jag behöver nu är synpunkter och glada tillrop. Och dessutom behövs frivilliga som läser, kan vara objektiva och dessutom komma med konstruktiv kritik... Någon???

Dessutom kan jag berätta att min "sommarspaning" som jag skickade till Smålandsposten blev antagen!!! Enligt mamma var det mest bara politiker och kändisar som skulle få vara med... och JAG! Men mammor är ju mammaor och ser kanske bara det de vill se :) Men jag är stolt i alla fall :) Jag återkommer och lägger den här när det är dags... 2:a augusti!

Nä, nu sätter jag mig vid mailen/facebook/bloggen och väntar på alla som erbjuder sig att vara med i min "testpanel" :)

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag vill vara med i en "testpanel"! Vad är det för "testpanel"?

2011-06-18 @ 16:55:06
URL: http://kristinosterberg.blogspot.com
Postat av: Ylva

Jo men jag behöver feedback och respons... jag mailar instruktioner och text om en stund :)

2011-06-18 @ 17:17:19
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Jag med! Men jag kanske är för kritisk för att få vara med :)?

2011-06-18 @ 23:24:58
Postat av: MaPa

Vi med, men vi kanske har för gammaldags språk för att platsa. Alltid hittar vi nåt grammatiskt fel, det vet du

2011-06-19 @ 11:01:21
Postat av: Carina

Jag kan också tänka mig att vara testpanel

om du behöver någon mera

2011-06-20 @ 22:00:02
Postat av: Sara

Jag vill vara med!!!



Kram

2011-06-20 @ 22:40:46
Postat av: Ylva

Carina! Va kul, det skulle vara toppen! Du har ju inte "varit med" så länge i mitt liv så du kan läsa helt förutsättningslöst! Kanon! Jag mailar dig i morgon :) Kram till dig och Leif



Sara!!! NATURLIGTVIS! Du kommer att vara den som får läsa ALLT!!! Stackare! Ha ha ha ... men du har väl semester nu så du har tid... Så det så! Pussokram

2011-06-20 @ 23:28:04
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är inte ett dugg synd om mig:) Jag kommer att läsa med glädje och objektivitet:)) Puss och kram

2011-06-22 @ 10:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker