Fem rader choklad!!!

Nu är morgonens motionsrunda avklarad och jag sitter här som ett utskitet äppelskrutt... glömde visst köra mina hantlar men jag orkar bara inte! Körde nog slut på mig själv i skogen, har ju börjat springa där inne för att alla sommargäster ska slippa se en bälgflåsandes flodhäst bånka fram i kvarteren.

När jag kom hem kollade jag ordentligt på min stegräknare och såg att jag har varit ute och plågat mig själv i 75 minuter, 10107 steg, och bara har gjort av med 590 kcal!!! VA???

Nä, jag säger som lillHanna: Det är ju för fan bara fem rader choklad!!!

Annars har jag haft några lata dagr i solen (utom mina rundor på morgonen då...) men det får nog vara slut på det. Har lite svårt att koppla av när jag egentligen har väldigt mycket att göra.

Är bjuden på 50-årsfest i Stockholm i morgon men jag orkar inte sätta mig i Japanen och köra dit. Även om det inte ska bli så himla bra väder så blir det varmt i den lilla vita, så jag struntar i det. Jag får försöka fira Ellen på nåt annat sätt när jag är tillbaka i staden.

Jag måste ju till Växjö och Smålandsposten nån dag också. Jag ska ha med en "sommarspaning" och de vill ha foto med. Skickde några till dem men alla andra har blivit fotade utomhus så jag tog fram kameran igår och använde självutlösaren/knäpparen/fotaren (eller vad det nu heter). Men när jag tittade på dem på kvällen kom jag på att jag kanske inte skulle haft solglasögonen på mig. Såg att jag nog mer liknade en fluga än en "läcker brud någonstans i sommarSverige"... hahaha...

                        
... fast om jag ska fixa det får jag nog låna nån annans ansikte... :)

Nä, dags för ett nytt Hannacitat igen: Nu ska jag ta tag i mitt liv!!!

See ya

Kommentarer
Postat av: Sara

Ylva min Ylva!

Du är hur snygg som helst och att vara ute och motionera i 75 minuter är så mkt mer än bara 5 rader choklad:))



Har försökt att öppna dina texter som du skickade till mig hur många gånger som helst men eftersom vi befinner oss långt upp i norr så tar uppkopplingen hur lång tid som helst och när jag väl ska öppna så hänger datorjäveln sig. Vi kommer hem på måndag, hinner jag feedbacka ändå?



Kram Sarita

2011-07-01 @ 11:04:10
Postat av: Ylva

Fina snälla Sara ♥ Tack för det :)



Nä, klart träningen är bra men ibland tröstlös... Men det är bara på det igen :)



Fattar att du har taskig uppkoppling, läs när du kommer hem så fixar vi då. Jag pular lite med förordet och snart har det tagit form... Kram och va rädd om dig ♥♥

2011-07-02 @ 09:41:28
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker