Sommardopp

I dag har jag haft kanonväder fast SMHI sa att jag skulle få annat annat. Tänk att de aldrig kan ha rätt, fast den här gången var det ju på ett bra sätt :) Gick iväg på eftermiddagen och tog ett dopp. Simmade ut till vår lilla ponton som äntligen kommit i vattnet :)



Satt en stund där ner bland stenarna och lyssnade på klucket mot land och det var sååå skönt :)



I onsdags v kom Yvonne och hälsade på mig. Det är ett tag sedan vi sågs och det var himla kul att hon kom. Vi satt och tjata till två på natten och sen upp på morgonen och tjatade vidare :) Det får nog inte dröja lika länge till nästa gång vi ses :)

I morgon sticker jag till västkusten och hälsar på Kicki i Skummeslöv. Det kommer också bli några dagar av tjat å gnat och en himla massa gott vin :)

Ha det så skönt i sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Å, vad härligt det ser ut! Vilken sommar:) Ha det så bra i Skummeslöv och kör försiktigt!



Kraaaaaaaaaaaaam♥♥♥

2011-07-09 @ 09:51:21
Postat av: Ylva

Tack Zzzzariiita ♥ Jag har en helt fantastisk sommar, jag fattar inte att det kan vara så här underbart väder :) Kram på dig och var rädd om magen ♥♥

2011-07-09 @ 12:49:47
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker