Sköna dagar på västkusten

Nu är jag tillbaka igen på landet efter några dagar hos Kicki i Skummeslöv. Vi har haft kalasbra väder, det var egentligen bara idag som det var mulet. Men det var ju bara bra nu när jag skulle köra den där varma bilen så långt... Jag hämtade upp Kicki i Växjö i söndags och när vi körde de 15 milen till Skummeslöv höll vi på att rinna bort. Så molnen har bara varit av godo idag :)

Jag har egentligen bara slappat och druckit vin de här dagarna. Men Kicki och Thomas har pysslat med lite allt möjligt...

                        

                               Kicki får som vanligt både laga maten och städa undan efter den... :)


                        

                        Thomas städar "Olga Kalashnikova" innan det på söndag bär av ut i Europa... :)


Själv har jag då mest legat i skuggan och läst och haft det allmänt bra. Men i morgon är en ny dag och det är dags att ta tag i saker och ting igen. Men först och främst är det snart SEMIFINAL I FOTBOLLS-VM :):)

Jag vill bara lägga till att jag är ganska sur på min syster som just nu sitter på läktaren i Frankfurt för att se denna semifinal... hm... vad hände med min biljett??? Glömde hon beställa den??? Det kommer ta tid att förlåta... i alla fall fram till söndag då hon ska sätta på sin tv för att titta på finalen och upptäcker att "strömmen har gått" i den :):) Hehehe :):)

Heja Sverige!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker