Skäll inte på mig Hanna...

Ok... nu har jag fått bastning av Hanna för att jag uppdatera dåligt... Så här kommer en liten lägesrapport :)

Just nu sitter jag och väntar på min kompis André. Vi ska äta gott och dricka massa vin och sen ska vi skvallra om allt möjligt. Solen skiner och det är varmt så det är stor risk för att det blir ett kvällsdopp :)

Annars rullar allt på i lagom takt. Jag har snart skrivit klart allt jag hade tänkt. Nu ska bara allt redigeras och putsas. Sen ska jag bara kolla upp lite förlag å så och sen får vi se vad som händer...

Igår var det årsmöte med stugföreningen. Kul att se alla gubbar som går här i fiskarbrallor och lufsar runt, som då helt plötsligt befinner sig i ordföranderollen och försöker spela styrelseordförande... Jaja, låt gubbarna ha sitt lilla roliga. Jag satt mest och lyssnade och sa ja där det passa och sen var jag tyst när jag inte orka... I morgon är det möte med Torsås kommun angående vatten och avlopp och jag hoppas det blir lite mer spännande...

Ja... det händer inte så mycket här... Men nu hoppas jag i alla fall att Hanna inte bråkar mer med mig... Jag ska bli bättre, ja lovar!

See ya :)

Kommentarer
Postat av: MaPa

Hoppas inte för mycket av vattenmötet. Det brukar vara stora gäspen. Vi har varit med förr. Kram

2011-07-26 @ 10:34:07
Postat av: Systeryster

Nja, nu tycker väl jag också att det händer lite för lite här...

2011-07-30 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker