Full rulle i Gökalund!

Ja... det händer ju inte så mycket här och då får man glädjas åt det lilla. Vår lilla ljusa fina Kalle Kanin får vi nog byta namn på till Klara. Hon har visst hittat en beundrare som också har flyttat in på tomten och snart kommer det väl krylla av små kaninungar :)  

                     
                                                         Först ska det tvättas...

                     
                                                              ... å sen fjäskas...

                      
                                                                ... å sen jagas...

                       
                                                                 ... å sen ageras...

                       
                                                               ... å sen jobbas...

                       
                                                                   ... å sen avslutas...

                        
                                                              ... å sen på´t igen...

                         
                                                           ... å sen ska det gosas lite...

                        
                                                 Fan... det e jobbigt att vara kanin!

                        
Sen fattar inte jag varför alla dessa djur envisas med att komma in till mig!!! Jag vill inte ha dem här och de vill ju egentligen inte vara här heller... Schas!!!

Igår kom syster och svåger och hälsade på på väge till deras hyrda stuga på Öland. Vi hann med en god middag med lite vin innan de var tvugna att skynda för att hinna i tid till VM-finalen. Det var ett kort besök, men trevligt. Sen satt jag och kollade finalen som blev en rysare. Vet inte vad jag tycker om att Japan vann, men det är tur att fotboll inte avgörs på pappret utan att prestera när det gäller som mest. Så jag säger nog grattis till Japan och kan ju bara hoppas på att Pia Sundhagen snart dyker upp på lagledarbänken i Sverige :)

Snart kommer solen fram här... hade jag tänkt!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker