Fruktsallad och kackel

Har haft efterlängtat besök ikväll av Sara, min pluggkompis från komvux. Det var ett tag sedan vi sågs och telefonkontakten har väl inte varit så tät på sistone. Men det hindrade oss inte från att kackla i mun på varandra. Visst är det härligt med gammal vänskap som aldrig rostar?

Vi började kvällen med att jag per telefon fick lotsa henne hit. Hon var vid Telefonplan och hade snurrat bort sig totalt. Och när hon väl hade lyckats tråckla sig hit hängde hon upp bilen på en snövall och det var bara för mig att plumsa ut i snön och putta på... trodde jag :) Men icke. Bilen hade landat med buken före och gick inte att rubba. Tur att "söderkisen Jalle" kom förbi med sin skyffel (för det heter faktiskt skyffel flickor, inte spade!!!) och hans mankraft (som det tydligen också heter). Efter lite mer skyfflande och puttande kom bilen äntligen loss och blev parkerad på gatan... suck...

Ja, sen blev det lite fruktsallad och prat prat prat. Hoppas bara att vi inte pratade sönder konstapel Saras chanser på narkotikaprovet i morgon. Lycka till kompis! Om polisen nån gång kommer på mig att göra dumheter hoppas jag det blir du som syr in mig :)

Nä, dags för sängen. I morgon är en ny dag med nya möjligheter att ta tag i någon av mina listor :)

Ja se det snöar, ja se det snöar, det var väl... förvånande...


Kommentarer
Postat av: malin

LAPPMÖGEL! Jag är svårt trött på snön...

2011-01-05 @ 11:09:36
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Ylva

Ha ha ha ... LAPPMÖGEL!!!



Trött på det? Skojar du? Fattar du hur skönt det ska bli? Har fortfarande svår att fatta att jag snart är i SOLEN!!!

2011-01-05 @ 11:57:29
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Sara

Ylva min Ylva!

Vad jag var glad i går när jag kom hem efter att ha fått träffa dig! Jag insåg också då hur mycket jag har saknat dig:)



Tack fina du för hjälpen med bilen, tänkte på det när jag kom hem att du inte ska hålla på med sånt ju...:(



Det gick bra på provet och nu har jag ett bevis på att jag har kunskap om vissa narkotiska preparat och dess verkningar:)



Tack ännu en gång för i går, det var så himla roligt att träffa dig. Jag ser fram emot nästa gång och hoppas att vi hinner med en liten vindejt innan du drar i väg på Äventyr♥



KRAAAAM!!!



Ps:

Jävla SNÖ!!! Fram med vår och sommar nu tack!

2011-01-05 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker