Fåtöljmys

Sitter och myser i min fåtölj framför tv:n och har det bara så bra!!! Nu är det en vecka kvar till jag åker och det känns helt galet!

I morgon kväll ska vi gå på den lokala puben och äta gott, dricka gott och må gott. Hinner knappt fundera på hur saker och ting ska bli, det handlar mest om hur alla säckar ska knytas ihop. Därför den dåliga planeringen med "sista natten med gänget". Men jag hoppas några av er kan komma så jag får massa goda minnen att ta med mig till andra sidan jordklotet :)

Öppnade en flaska Rioja, vet egentligen inte varför... Är inte så förtjust i det, har aldrig varit egentligen. Men Janne kommer i morgon så han får dricka upp det som finns kvar i flaskan. Slängde just ut det som var kvar i glaset, det gick helt enkelt inte att svälja... inga reflexer alls...

Ja, jag vet!!! Spritmissbruk att slänga i vasken, men går det inte så går det inte... Jag gör ett nytt försök i morgon :) Skam den som ger sig!

Natti



Kommentarer
Postat av: MaPa

Ha så trevligt på puben.

2011-01-29 @ 11:24:00
Postat av: Ylva

Tack tack :)

2011-01-29 @ 11:58:45
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker