Fy va skämmit det kan bli...

Så där ja, nu är jag snart på väg! Visumet är klart och biljetten betald, Nu ska jag bara plocka ihop mig själv, mitt hem och min packning sen är det bara att åka ut till Arlanda :) Eller ja just det, ska visst jobba några dagar till, men sen... :)

Ann, min fantastiska kompis och chef, körde mig till ambassaden för att hämta visumet. På väg dit tänkte jag passa på att smita in på den lilla shoppen där "jag som frisör" kan handla produkter till inköpspris. I
Och ibland kan man ju förbanna den här datavärlden vi lever i för när jag sa vilken salong jag jobbar på och skulle betala sa killen i butiken: "Men du har ju slutat där!!!" Fan skit fan fan... man ska inte luras JAG VET!!!

Kände hur det hettade ordentligt i ansiktet och jag blev sjöblöt i hårbotten... fan skit fan fan... Men iskall som jag är tittade jag på min armbandsklocka (som jag inte har) och sa:" Det var värst va hon var snabb att anmäla det..." Precis som om det var en kvart sen jag slutade jobba!!!

Fan skit fan fan... Man ska inte ljuga JAG VET!!!

Ja ja, hur det nu var och blev så hasplade jag ur mig att jag i all hast blivit erbjuden att åka utomlands för att skriva en bok och inte hunnit handla innan jag slutade jobba (det är typ över ett år sedan jag var på salongen). Jag fick igenom mitt köp och gick ut från salongen sakta med rak rygg och sen kastade jag mig in i Anns bil och ville bara gråta och spy över mitt kriminella beteende... illa illa...

Har faktiskt fått ihop en kartong till ikväll. Nu ska bara allt upp på vinden och sen är det bara städningen kvar... Tänk att ingen har erbjudit sig att hjälpa till med den... hm...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: MaPa

Bra att du vet att man inte får ljuga, då har något fastnat i alla fall, men ibland måste man komma med en vit.....

2011-01-28 @ 14:45:38
Postat av: Sara

Hahahaha! I bland måste vi alla jobba i gråzonen:)

2011-01-28 @ 17:04:55
Postat av: ann haupt

Var det inte så att Janne skulle städa din lägenhet :-) tyckte jag hörde ngt om det. Annars hade jag gjort det, men nu hinner jag ju inte åker på söndag.

2011-01-28 @ 18:01:15
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Ylva

Janne kommer i morgon och ska hjälpa mig har han just lovat. Tänkte att han får ta spisen så tar jag ett glas vin... Det blir väl bra? :):):)

2011-01-28 @ 23:02:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Ylva

Men Sara, vart ska du åka på söndag? Trodde du skulle planka in på Arlanda och tjuvåka med mig :)



Visst har något fastnat av det ni lärt mig kära föräldrar... men jag tror jag är i trotsåldern och då händer det ju oftast lite tokigheter :) Ska styra upp det när jag kommer hem igen :)

2011-01-28 @ 23:13:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Ylva

Men... hur snurrig är jag??? Det är ju inte Sara som ska åka, det är ju Ann!!! Å det visste jag ju... vi ses snart i Thailand!!!

2011-01-29 @ 12:01:00
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker