Bilskriv med ny dator

Sitter i bilen på väg hem till Stockholm. Är väl någonstans mellan Raneskruv och Kuttaboda... ha ha ha. Vi har kört kanske 6 mil och sett 4 bilar och en buss och nu svängde visst vägen... Ja det är härligt med småländska vägar :)

Jag ska be att fåpresentera Douglas, min nya dator. Han är blank å fin och för tillfllet gör han som jag säger. Det var annat med Ulrik som kom med hem först igår från affären. Men han ville absolut bara var blå på skärmen och var inte ett dugg samarbetsvillig. Så det var bara att åka tillbaka till affären och propsa på en Douglas istället. Försäljaren Gurra hade "en dagen efter kvällen före" så han var vimsig och svettig men nu tror jag att allt ska bli bra.

Fattar bara inte varför det ska haka upp sig hela tiden. Av allt som ska göras och som har blivit gjort inför resan så har nog hälften strulat och nu börjar det bli ganska påfrestande. Men Thailand väntar så jag MÅSTE STÅ UT!!! Tyvärr tar ju allt strul på krafterna och energin börjar sina, det som var så spännande från början har bara blivit till en massa "måsten". Men i morgon är en ny vecka och då kommer det bli bättre... allt blir bättre i morgon...

Var och fikade hos syster igår och det var trevligt. Sen lyckades jag hala med mig yngsta systerdottern Hanna med pojkvän hem till maopa så det blev handbollsfest framför tv:n. Har inte träffat pojkvännen Adam tidigare, trevlig snygg kille. Ja, det var en trevlig kväll med vinst mot Serbien som pricken över i:et.

Nu börjar mitt batteri sina så jag får skriva mer sen. Janne börjar väl dessutom tröttna på mitt knapprande så nu ska jag bil-sjunga lite för honom så han blir go å gla igen :)

See ya  

Kommentarer
Postat av: MaPa

Hoppas Douglas fortsätter att vara pålitlig

2011-01-23 @ 13:44:33
Postat av: ann haupt

Ja allt blir alltid bättre i morgon, snart är vi i Thailand. jag köper med lite Rose så tar vi ett kallt glas på altanen när du kommer

2011-01-23 @ 13:54:16
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Ylva

Douglas är pålitligheten själv så här långt och jag är sååå nöjd. Tack för hjälpen med detta mamma och pappa.



Å Ann... rosé på altanen på Villa Mangosteen... Vill vara där NU!!!

2011-01-23 @ 22:44:03
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker