Allt kommer att bli bra!

Dagen har gått i eftertankens tecken. I samma takt som kartonger har ställts på vinden, tomflaskor pantats på affären och onödiga saker slängts i säckar, så har frågor poppat upp i huvudet: Vad kommer jag att sakna? Hur kommer jag att må? Vad vill jag uppnå med detta? ... hm...

Men hur jag än vände och vred på frågorna så kom jag bara fram till ett enda svar: Bra!!! Jag svarar Bra! på alla frågor.

Jag kommer naturligtvis sakna vänner och familj. Men idag är vi ju så vana att kommunicera på elektronisk väg att det kanske inte blir sååå himla stor skillnad... Alltså blir det bra!

Jag kommer naturligtvis att sakna massa saker, men det mesta går ju att köpa och fixa i Thailand... Alltså blir det bra!

Och eftersom det är att skriva en bok som är målet, och även om ingen annan än mamma och pappa vill läsa den, så är jag helt övertygad om att det kommer bli en bok... Alltså blir det bra! 

Så mellan sopkast och flaskpant bestämde jag mig för att inte fundera längre, ingen idé att älta något som man ändå inte vet något om. Så nu fortsätter jag på samma sätt som jag började detta: Med en jävla energi och med en tro på mig själv som ingen kan rubba. Inte ens jag själv!

Nä, söndagkväll... lika bra att lägga sig tidigt så jag orkar med näst sista veckan... hahaha .... Galet!!!

Sov gott
 

Kommentarer
Postat av: MaPa

Det är klart att det blir bra. Allt kan väl inte gå på räls men du har tagit itu med besvärligheter förut så du fixar det säkert den här gången också. vi tror att DET BLIR BRA

2011-01-17 @ 10:24:47
Postat av: Ylva

Absolut!!!

2011-01-17 @ 23:04:31
URL: http://[email protected]
Postat av: carina

Du har gett mig en försmak så mig slipper du inte som läsare, så det så!

2011-01-18 @ 08:14:32
Postat av: ann haupt

ALLT KOMMER BLI BRAAAAAAAAAAAA.

2011-01-18 @ 09:35:47
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Ylva

Tack Carina, jag skriver upp ett exemplar på dig :)



Ann, JAG VET!!! CRAZY!!!

2011-01-18 @ 09:41:00
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker