Flygbiljett och städerska efterlyses

Ikväll har tjejerna varit här och skrivit kontrakt så nu är allt klart med de nya hyresgästerna. Nu känns allt såååå mycket bättre!!! Kanonbra "ungdomar" som jag är helt trygg med, de kommer ta väl hand om min lägenhet :)

Nu är det bara en flygbiljett som fattas sen är jag ganska klar att sticka. Lite packning kvar men det fixar jag fort. Måste naturligtvis städa ordentligt men det kan jag säkert få hjälp med (nu får vi se om någon anmäler sig frivilligt...) Ett par starka armar skulle också hjälpa när kartongerna ska upp på vinden, men det kan kanske städerskan kan ha med sig... ha ha ... :)

Jag har i alla fall lyckats ta mig igenom en del punkter på mina listor så jag är nöjd med dagen. Det börjar kännas lite tomt i lägenheten för saker åker ner i lådor fortare än kvickt, men för varje sak som försvinner blir allt det här mer och mer verkligt. Även om hjärnan inte fattar vad som är på gång har jag ju ögon att se med. Så snart ska väl poletten trilla kan man hoppas :)

Nä, nu ska jag säga gonatt till Janne...

Längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker