Stannade inomhus





Det var inget kul väder igår för skumpa i parken. Så det fick bli Malmsjö från Skansken på tv och sen den spännande fortsättningen på hockeyn :)

Idag får bli en slö dag med mera sport på tv och möjligtvis lite packning. Har insett att mitt hem är ganska välorganiserat på ytan, men i alla skåp, lådor och garderober... uj uj... Så saker och ting måste rensas innan det kan packas. Men jag har gott om tid på mig.

Fast idag börjar den stora nedräkningen.

30 dagar kvar!!!

Nu börjar det kännas riktigt galet!!!

Nä, ingen vila ingen ro... här ska rensas här ska gnos.





Kommentarer
Postat av: malin

Det kommer bli helt underbart! OCH tänk att jag faktiskt känner en HEL författare! Fantastiskt!!!!

2011-01-01 @ 21:13:34
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Ylva

Härligt Malin att du tror på mig!!

2011-01-02 @ 10:38:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker