Stackars Sara...

...som skrev på facebook att hon trodde våren snart var på väg...

Har ni läst nätupplagan av Expressen?

Extrem kyla ända till april

Nordanvindar och östanvindar är på väg och den hemska vargavintern bara fortsätter. Så nu är det bara att bunkra i kök och källare, smörja snöskorna och puffa dunjackan... Detta  kan fortsätta i all evighet!!!

Men om bara någon vecka och någon dag sitter jag under ett parasoll med en iskall öl i handen och doppar tårna i poolen. Tar kanske en massage och sen en god middag innan det är sängdags... bara för att vakna till en ny dag med nya förutsättningar. Och sol!!!

Men just nu måste jag jobba vidare... suck...

Kommentarer
Postat av: malin

Näe.. vilket äckligt inlägg... OUÄHHHHHHHH.....

2011-01-26 @ 17:15:23
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Sara

Fy och blä för vargavinter, jag vill följa med dig Ylva!!!

2011-01-27 @ 19:40:26
Postat av: Sara

FY och BLÄ för vargavinter, jag följer med dig YLVA!!!

2011-01-27 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker