Nu är glada julen slut slut slut...

... nu ska julegranen ut ut ut...

...eller den lilla tallkvisten som stått i en bytta på golvet. Men jag facineras lika mycket varje år av att det är såååå skönt när julen ääääntligen plockas bort. Jag är ju sån som knappt kan vänta oktober ut innan jag börjar plarera och smygpynta. Och sen så går det fort som sjutton att tröttna på allt och det ska bort, fort fort!

Just nu sitter Janne och kör från Eskilstuna i värsta snöfallet... å det var väl ovanligt. Han har med sig fler kartonger, det blev en lite missräkning att jag trodde det bara skulle räcka med tio.

Sen ska vi ut till Gustavsberg och hämta bordet jag köpt till mammas och pappas nya dator. Det ska bli spännande att se om vi lyckas ta oss dit utan att först hamna en sväng i Nynäshamn innan vi kanske närmar oss Nacka och så småningom kanske med hjälp av karta kan ta oss rätt... Det kan alltså bli som vanligt när jag ska vara vägvisare :)

När vi kommer hem ska vi äntligen få dricka champagnen, som legat några veckor i kylen, för att fira mitt kommande projekt. Sjukdomar, sjukdomar och sjukdomar har hittills satt käppar i hjulet för denna skål, men nu ska vi slå till innan det händer nåt annat som hindrar. Så är det någon som har vägarna förbi vid sådär 17-tiden så är ni välkomna upp på ett glas :)...

... och är vi inte hemma så sitter vi fortfarande och snurrar runt ute på Värmdö...

Nä, nu ska jag skotta parkeringsplatsen.



Kommentarer
Postat av: Kristin

Du kan ringa mig imorgon om du vill! Vi kommer vara hemma på eftermiddagen/kvällen.

2011-01-08 @ 17:54:05
URL: http://kristinosterberg.blogspot.com
Postat av: malin

Man kan behöva champagne efter bilsnurr!

2011-01-09 @ 10:22:06
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Beate

Ni var hemma och champagnen var super! Härligt med rika grannar :)

2011-01-11 @ 19:28:32
Postat av: Beate

Tack för champagnen den var super! Härligt med rika grannar :)

2011-01-11 @ 19:32:08
Postat av: Ylva

Rik å rik... man vill ju att ens bästa vänner ska ha det bra :)

2011-01-12 @ 23:02:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker