Många att träffa , men för lite tid.

I kväll har jag varit hemma hos min gamla kund och idag kära väninna Anne-Marie i hennes våning i Vasastan... Å hej å hå vilken lägenhet!!! Paradvåning kan man säga. Knirrknarr-golv överallt och burspråk i alla fönster... Helt fantastiskt.

Fick kalasgod thaimat och underbart vin så nu är jag mätt och go. Mycke snack blev det om allt mellan himmel och jord, det är såå skönt med vänner man kan prata med precis allt om. Jag tror hon började klippa sig hos mig nån gång 88-89 så vi har ju några år ihop. Det finns inte mycket vi inte vet om varandra och det väldigt tryggt. Så Tack Anne-Marie för en mycket trevlig kväll :)

Hade bara lite otur när jag skulle hem... 8 minuter till bussen kom och 10 minuter innan tunnelbanan kom... sååå tröttsamt...

Och sen när jag lyssnade av telefonen hade Lena ringt. Lena som har bott i Japan i 2-3 år och som nu flyttat hem igen med hela familjen. Måste ringa henne i morgon och förska få till en träff innan jag åker. Vi har några års händelser och många kloka insikter att gå igenom innan jag kan ta flyget till Thailand :)

Just nu känns det som att jag skulle behöva en assistent. Funderar på att hyra mamma, hon skulle kunna hjälpa mig med att ringa försäkringskassan doktor nr1, doktor nr2, frisören.... Ja ni vet, jag har visst dragit detta en gång tidigare. Men nu måste jag verkligen få dessa saker gjorda... Men jag kan vänta till i morgon, jag fixar detta i morgon... allt blir mycket enklare i morgon :)

Nä, nu ska några rynkor slätas ut tillfälligt genom att vila nacken på kudden :)

Lev väl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst kan jag ringa men det är nog bäst att göra på plats eller.....

2011-01-12 @ 11:37:32
Postat av: Ylva

Så är det nog... Har lyckats fixa lite idag så jag ska nog reda ut det. Men jag ringer dig om det krisar :):)

2011-01-12 @ 11:52:44
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Helen Salkert

2011-01-12 @ 21:58:21
Postat av: Helen Salkert

Hej Ylva!

Jag såg att du hade en ny blogg... Men jag har inte hunnit läsa igenom allt...ännu!

Men vad jag förstår är att du ska iväg till Thailand och skriva en bok!!!

WOOOW vilken grej Ylva!!!!

Jag ska följa dig och dina äventyr!! Va kul och va rädd om dig! Ska du åka själv?

Kram kram

2011-01-12 @ 22:15:08
Postat av: Ylva

Ellen!!! Dig har jag tjatat om på jobbet i flera dagar. Jag bara MÅSTE ringa och boka en tid. Ser ut som en övervintrad Joey Tempest fast mycket trassligare och fulare... Jag ringer i morgon :)

Kram Kram

2011-01-12 @ 22:43:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker