Korkade kunder


Ja men då var allt är klart med flygbiljetten! Dröjsmålet berodde visst nåt med koder till transferflyg och annat som inte var någon idé att förklara för oss vanligt folk... "Alldeles för teckniskt för att kunderna ska förstå", sa den mycket trevliga tjejen på resebyrån :) Ha ha ... Skit samma, bara hon fixar så jag slipper sitta i Bankok från sex på morgonen till sena eftermiddagen. 

Så om tre veckor...


    
...sitter jag på Villa Mngosteen och svalkar mig efter en varm dag på stranden!


Skönt att det är fredag, känner mig lite sliten. Men nu har jag hällt upp ett glas vin och spelar musik. Massor av musik. Tänkte orka med att packa en kartong till ikväll. Är nog uppe i 12 stycken men det är inte så mycket kvar att packa. Agnes & co vill att all porslin ska vara kvar och det känns skönt. Behöver inte tänka på det.

Har dessutom en ny lista som jag fyller på emellanåt. Fan va det är härligt med listor!!! Nu börjar jag dessutom kunna bocka av lite överallt så det känns extra bra :)

Nä, nu måste jag spela 3 doors down HÖGT HÖGT :)

See ya 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Oj vilket mysigt ställe du ska åka till ;-) Nu börjar nerräkningen.......

Vill bara göra er uppmärksamma på att det är ,

.com till hemsidan. Trevlig helg.

2011-01-14 @ 21:17:38
URL: http://www.thatsaboutus.blogg.e
Postat av: Ylva

Men va fa... Viktoria... Är jag lite snurrig nu eller?



Länken är i alla fall fixad och RÄTT!!!

2011-01-14 @ 22:00:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Ma

Den där bilden ser ju lockande ut. Synd att det liger för långt bort för oss

2011-01-15 @ 11:36:21
Postat av: Ylva

Jo, det är en väldigt lång flygresa för er mamma. Och lite för varmt, tror inte ni skulle gilla det. Ladda för några turer till landet till sommaren i stället ;)

2011-01-15 @ 20:27:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker