Snart resklar

ÄNTLIGEN fick jag klartecken från min hyresvärd att hyra ut lägenheten i andra hand. Tänk att man ska behöva lägga så himla mycket enrgi och nattsömn på oro bara för att de inte "har hunnit" läsa mitt mail och "hunnit" svara. Men nu ska det väl vara klart! Nu är det bara en flygbiljett som fattas :)

Känner mig väldigt sugen på att komma på plats och att få börja skriva. Jag har redan packat ner "Svenska skrivregler" och "Språkriktighetsboken" och massa pennor och anteckningsböcker... som om inte det finns att köpa i Thailand :) Men det är som det alltid har varit, pennorna ska vara vässade på mitt sätt och blocken de gamla vanliga :)

Som de flesta av er vet fattas det lite i reskassan så jag har försökt länka mig (eller vad man nu säger) för att min blogg ska användas som reklampelare. Höll säkert på i tre timmar igår kväll för att få det att funka och ändå vet jag inte om jag gjorde rätt... blir sååå trött på att allt ska vara så förbaskat knepigt jämt. Och varför kan jag inte mer om sånt här? Tur att jag har min systerdotter Kristin som kan hjälpa mig med lite småsaker.

Nä, nu ska jag ringa Marie och se om hon kan hjälpa mig beställa en flygbiljett till Thailand!!!

See you

Kommentarer
Postat av: malin

Det börjar närma sig! Det bränner i knutarna! Hoppas du får många besök på din blogg!?! Det ska bli så spännande! Förresten - Vad ska du skriva om? Har du bestämt dig?

2011-01-10 @ 20:21:40
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Ylva

Jo, nu börjar alla listor jag skrivit bli lite för långa och för många och tiden börjar bli knapp. Men jag ska nog reda ut det utan att stressa ihjäl mig. Jag vet absolut vad jag ska skriva om men det får vara en hemlis tills vi ses i morgon :)

2011-01-10 @ 20:46:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker