Börjar tro det är sant

Har suttit på "min" lokala pub med chefen ikväll och pratat detaljer inför Thailand. Nu börjar jag äntligen fatta att det är sant! Jag ska faktiskt vara tjänstledig i ett halvår och göra det jag verkligen vill just nu! Så häftigt och helt galet!

Nu måste jag ta mig samman och börja nöta mig igenom mina listor. Inte bara notera utan också agera. Just nu vill jag att alla röda helgdagar ska vara avklarade så jag kan börja ringa alla samtal angående CSN och Telia och hyresvärden och försäkringskassan och adressändring och tandläkaren och DN och doktorn och frisören och försäkringsbolaget... Ja det finns lite och pyssla med kan man säga :)

Nä, nu är det dags att titta på hockey :)

Skrinna lugnt







Kommentarer
Postat av: carina

Yeees! Lycka till, säg till om du behöver hjälp. See ya!

2011-01-03 @ 22:34:15
Postat av: Viktoria

Härligt Ylva med nya mål i sikte......Jag kommer att följa dig med spänning.

2011-01-04 @ 10:28:19
URL: http://www.thatsaboutus.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker