Å där kom första ångestattacken...

Skulle just lägga mig och tänkte att "å så skönt att sova i min egen säng" efter att bara ha varit hemifrån två nätter... 

Sen kom jag på att om två veckor dröjer det ett halvår innan jag får sova här... aj ja inte bra... Fick bara liiite ångest. Så jag var tvungen att sätta på lite musik och sen kolla igenom garderoben för att packa ner nånting... Helt enkelt bara nånting så min kropp och hjärna skulle fatta att de kan protestera hur mycket som helst, men det är ingen idé. Ångestattackerna får vänta tills det är dags att flyga för då kommer jag vara redo med diverse medicament och den kan få komma och gå som den vill:) Just nu har jag ingen ork till grubblerier.

 Det ska bli riktigt roligt att jobba den här veckan. Nu har det varit "snart" så himla länge och det känns som att jag måste få avsluta det ena för att kunna påbörja det andra. Jag kommer ihåg när jag skulle till Kicki och hälsa på henne i Moskva. Då hade jag så många planer både privat och på jobbet och hela tiden sa jag "efter Moskva" ska jag göra det och det och... Till slut hörde jag Ann på jobbet säga samma sak och sen kom Katarina och sa "efter Moskva"... Det blev nästan som ett mantra som smattrade runt i omgivningen...

..därför har jag äntligen kommit på en ny listkategori: att-göra-dagarna-efter-jag-slutat-jobba-men-före-jag-reser... Alltså, "efter Moskva" men före Thailand:)

Nä, nu ska jag skriva en liten bokrecension men det gör jag på nästa blogginlägg :)

See ya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker