Väderleksrapport!

Malin vill visst veta vad vi har för temperatur och det var ju väldigt slarvigt av mig att inte berätta det tidigare. Men egentligen förstår jag inte frågan...

Så jag svarar: Det är varmt!!! Glömde tyvärr termometern men ska jag gissa så är det 30-32 grader... en svag sydostlig vind men starkare vid kusten. I norr en kallfront som inte kommer drabba oss ett förbannat dugg... Ett och annat regnstänk men det gynnar ju bara det gröna...

Och hur är vädret i Sverige?

Ha ha ha ...

Kommentarer
Postat av: malin

SÅDÄR! Keep it coming! I skånsta har vi just nu + 1 fattig grad. Molnigt. Tydligen ska det blåsa och snöa oxå...Kram

2011-02-07 @ 16:51:14
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Sara

Usch, vad hemskt det låter...

Runt Gullmarsplan ligger hård, packad is på gatorna och vädret är grått, omgivningen är grå och jag är grå...Men snart kommer våren:)))



Kram

2011-02-07 @ 18:42:47
Postat av: Lillebror

Skönt att det gått bra. Sitt nu inte och slöa, sätt igång och skriv! Alla hälsar

/R

2011-02-08 @ 23:08:44
Postat av: MaPa

1 poäng till dig.Idag har solen skinit, det har vi firat genom att köra bilen genom automattvätt för första gången sedan november. I morgon ska det komma 10cm snö och bli 10 grader kallt.Kram

2011-02-09 @ 15:42:20
Postat av: Ylva

Ja men så trist... ha ha ha .... :)

2011-02-09 @ 16:03:56
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Akta dig, med skadeglädje får man inga vänner!

2011-02-09 @ 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker