Nu börjar arbetet

Jaha, då har arbetet börjat! Har i och för sig inte skrivit något ännu, mer än mail och blogg, men snart så...

Det snurrar mycket i huvudet nu. Ska jag fortsätta på boken jag har påbörjat eller ska jag börja på nåt helt nytt? Jag tror jag har bestämt mig för att köra nåt paralellt, börjar nog där i alla fall. Vad det blir i slutänden ska bli intressant att se :)

Det kom nya gäster idag till Villa Mangosteen. Ett par från Linköping som tydligen flög hit med samma plan som mig. Och då kunde vi konstatera det vi tror vi redan visste; Vi flög samma plan son Kungen och drottningen!!! Inte illa va? Jag hörde lite lösa rykten om det på planet och Linköpingstjejen hade hört det av en flygvärdinna som var förbannad på en man som kröka loss ordentligt på flygningen. Flygvärdinnan skällde på honom och sa att han borde vara tacksam för att få åka med samma plan som Kungen. Ja ja, nu var det ju ingen av oss som fick hälsa på honom så vad spelar det för roll?

Min kompis Gecco fortsätter härja runt i badrummet. Varje gång jag går in där klappar jag i händerna så han ska försvinna innan jag sätter mig. Kul annars att få en ödla i knät när man har det som skönast... Hoppas han bara inte tar med sig polare så de anfaller från olika håll...

Tog ett dopp nyss. Tror faktiskt det har varit lite svalare idag, kanske bara 30-35 i skuggan. Det har knappt varit några moln och inte en enda droppe regn har fallit. Så här får det gärna fortsätta att vara, jag klagar inte ett ögonblick :)

Glömde gratulera Leif på födelsedagen förra veckan så; Grattis kompis, hoppas du fick en bra dag i alla fall :)

Nä, nu tror jag att jag är mogen för att författa lite... en mening eller två :)

Höres...

Kommentarer
Postat av: MaPa

Bli kompis med Gecco, han kanske kan ge dig inspiration

2011-02-14 @ 17:32:30
Postat av: Ylva

Det kanske blir en ny "Fåglarna"... eller "Hajen"... Fan morsan, det var en bra idé!

2011-02-14 @ 17:41:17
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jisses. Vilka problem du tycks ha...ödlor i badrummet. Jag skulle bli jätteglad om nån ödla..ja vem som helst, (helst trevlig) skulle lyckas leta sig in i mitt badrum :)

2011-02-17 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker