Trots allt...

... så fick jag ju till det i alla fall med mina bloggar:) Idag åkte jag med Mona och Johan från VM till Phuket. De släppte av mig vid Big C, ett köpcentrum, och sen tog jag mig till Karon i en taxi utan aircon och med en snubbe som inte kunde ett ord engelska. Men det gick alldeles utmärkt trots att jag bara varit här en gång och då var jag passagerare... kollade alltså inte så mycket på hur vi körde hit. Men nu är jag här i en lite charmig lägenhet med en underbar veranda. Så där har jag suttit nu på kvällen efter att ha ätit gott på en lite thai-restaurang. Dagen har varit god, nu ska jag läsa en lika god bok och sen sova... Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker