Snart åker jag!

Om inget oförutsett händer så blir detta det sista inlägget på något dygn eller två. Men man vet ju aldrig... flyget kan vara försenat eller jag så stannar jag kvar i sängen eller så...

Nä, nu känns det som att jag har rätt bra koll på läget. Janne och jag har jobbat på bra här ikväll och fått ordning på det mesta. Nu ska bara resväskan stängas och sen bär det iväg :)

Tack för alla lyckönskningar som jag fått både här, på mail och facebook. Jag ska svara alla så fort jag är på plats på Villa Mangosteen, Khao Lak, Thailand!!!

Kram o natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sawadee Kaa Ylva!



Vi väntar med spänning på en läges rapport från Villa Mangosteen och flygresan, fick du äran att landa planet eller???? Kram kram

2011-02-06 @ 09:35:13
Postat av: malin

E´ru framme ännu?

2011-02-06 @ 10:53:05
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker