Slö dag... igen...

Ja då blev det ytterligare en slö dag :) Så skönt med bad i poolen och vin på altanen. Vi blev så lata att Fredrik (Camillas man) fick åka och hämta mat åt oss, vi orkade inte ens klä på oss och gå ner på byn. 

Men lite aktiv har jag allt varit. Jag har lekt med Disa i poolen, jag har irriterat mig över alla djur som låter, jag har spillt ut en hel coola över golvet (fick städa själv dessutom) och jag har säkert simmat 22 längder... Ok, poolen är bara 8 meter lång, men i alla fall...

I morgon åker vi till Phuket på shopping och för att kolla in "Vita Villan" som familjen Haupt/Dahl/Persson har haft sen de började bygga Villa Mangosteen. Vi stannar över natten så om någon undrara så blir jag borta i två dagar.  Vita Villan ligger i Karon Beach och det ska bli kul att se hur det ser ut där nu. Det är tio år sedan jag var där och det har ju tyvärr hänt en del sen dess. Camilla och Fredrik ska bo i Vita Villan så ska jag och Ann bo på Bernts guesthouse. Bernt är killen som jobbade som kock när VM startade upp.

Så vi ses typ onsdag kväll... eller blir det torsdag dag... fast ändå onsdag kväll kväll för er... men kanske i veckan i alla fall... nä, jag vet inte...

Och då hoppas jag att jag har lagt in mina foton :)

Kram 
 

Kommentarer
Postat av: malin

Hur varmt har du det? Kan du inte skriva dagstemperaturen oxå? Jag är nyfiken! Kram Malin

2011-02-07 @ 15:35:22
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: MaPa

Låter så skönt alltihop. I natt hade vi storm här 21 m/sek i Växjö och 38 m/sek på Hanö!!!. Idag skiner solen på oss.Kram

2011-02-08 @ 14:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker