Skön lördagskväll

Nu har jag just kommit hem från Pinocchio, en Italiensk restaurang i Khao Lak. Det var Niclas och Bea som så gärrna ville ha pizza och eftersom det är deras sista kväll här på Villa Mangosteen så hängde jag ju gärna med.



                               Niclas och Beatrice

Det var absolut inte den bästa pizza jag har ätit men med trevligt sällska så funkar ju allt. Trist att de åker till Bangkok i morgon men jag är väldigt glad att jag träffade dem. Så trevliga och sociala människor är sällan man stöter på.

Innan vi moppade iväg och åt stannade de till hos Mr Chu och där fick de en Lucky balloon för att få lycka på färden. Jag har aldrig sett det i verkligheten tidigare så det var kul att få följa. Vi hade tur med vädret, vindstilla och molnfritt, så vi kunde följa den flyga uppåt ganska länge.



Jag fick ingen riktigt bra bild på när den hade tänts men den här får duga.

Tack Bea och Niclas för några mycket trevliga dagar. Hoppas vi hörs och ses igen. Och Niclas, lycka till den 3:e :)

Nu ska jag gå och duscha mina stackars fötter och ben i iskallt vatten och sen smörja med vad som helst bara det slutar klia!!!

Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker