Sista dagen med "gänget"



Började dagen (kl 11) med en underbar frukost på min veranda. Var lite trött efter nattens försök att se på svensk tv och sen alla skyfall och strömavbrott som störde... Men det var härligt lagom varmt när jag vaknade så jag tog ett snabbt dopp och sen en god macka i skuggan.

De andra har packat för fullt under dagen. Camilla med familj är just nu på väg hem till kalla Sverige och Ann åker tidigt i morgon bitti. Hon och jag stack en sväng ner till "byn" och handlade orkidéer som hon ska ha med sig hem och sen blev det god mat på Green Pepper.

Det hann bli mörkt innan vi var klara så nu har jag kört moppe i vänstertrafik när det är mörkt också... Mycke ska man behöva vara med om!!!

Det obligatoriska kvällsdoppet har klarats av och sen insmörjning av kortison för att slippa klia mig sönder å samman på mina stackars fötter som är...



... äckliga!!!

I morgon börjar allvaret!!! Ska försöka få ordning på allt så jag kan sätta mig och göra det jag egentligen är här för; att skriva!!! Ja, det ska bli intressant eftersom jag aldrig gjort något liknande. Men jag tror jag har koll på hur jag ska börja, sen får jag se om jag kan avsluta det hela :)

Snart dags att sova. Ska upp och säga hej då till Ann som sticker halv sju... Tänk att man aldrig kan få ta det lugnt på det här stället!!!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: MaPa

Har läst i själviografier att man sätter i första pappret i maskinen och sen funderar på rubriken. Det brukar ta 14 dagar, sen kör man. Något för dig?

2011-02-14 @ 11:34:00
Postat av: Ylva

Skratt skratt :):):) Ja kanske det... Men jag testar nog ett annat sätt. Titeln hade jag tänkt att du skulle komma på, sen gör jag resten. Du vet det där med procent på försäljningen... du kan öka den genom att komma på nåt riktigt bra!!! Kram

2011-02-14 @ 13:24:19
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker