Rosa tånaglar

Det blev en sen kväll igår så idag har jag tagit det väldigt lugnt. Fixade lite med en artikel till ”bladet” och sen slappade jag en stund vid poolen.

Jag har varit på väg ett tag nu för att få pedikyr, men alla mina myggbett har stoppat mig. Nu kom jag i alla fall iväg och fick det fixat. Låg 10 meter från vågskvalpet och blev snygg om fötterna och sen blev det lite massage på axlarna… Inte helt fel! En timmes avkoppling för 200 bath, cirka 45 kronor. Helt ok. Fick snyggt rosa (knall) nagellack, så nu kan jag använda mina nya rosa (knall) bling-bling-flipp-flopps :)

Somnade på altanen när jag kom hem. Åt lite mat när jag vaknade. Tog ett dopp. Nu ska jag läsa.

En lugn och skön fredag i paradiset.

 


Kommentarer
Postat av: Beate

Fick inte iväg mejl till dig så jag lägger in det här:)

Hej kära Ylva!

Ja, jag följer din blogg och njuter av att du njuter :) Visst är det vargavinter här i stockholm men det ska bli mildare efter helgen. Sitter nu i min lägenhet, jag har mutat in mig i en hörna i och med att lägenheten är belamrad av målargrejej och damm. Suck, det blir mycket att städa när dom är klara. Nästa vecka skall golvet läggas så jag räknar med att dom är klara till nästa helg. Jag ska gå och jobba hos Eva ikväll och åkte till lägenheten för att plocka undan i badrummet och hämta lakan så jag har något att sova på i natt. Håller tummarna att hon är på gott humör. Kul med en förfrågan angående sång men då skulle jag nog vilja fråga en av gitaristerna om han kan hänga med och vi kan då sätta ihop ett litet program med de visor kunden önskar. Jag kollar och ringer Anne eller någon på Bonitas.



Vilket djälvla liv det är i Libyen, Gadaffi är helt galen, han var nyss på nyheterna och gapade. Det funkar riktigt bra att bo hemma i Marias lilla garderob :) vi ska bo där några månader innan vi köper något nytt, då sparar vi pengar. Elina har blivit med lägenhet i Lindköping som pappa Bengt har köpt till henne. En liten tvåa i centrala Lindköping jag måste åka ner så fort jag har möjlighet. Nä nu har jag kramp i armbågarna sitter lite illa framför datorn. Fortsätt att ha det gött.



Stor kram

Beate

2011-02-25 @ 19:39:38
Postat av: Thomas

Hej vännen. Inser varje gång jag läser dina inlägg att jag definitivt är född i fel land....eller nåtS Men men...idag är det faktiskt plusgrader här i sSverige, flera stycken t.om

Sneglade på mina shorts men insåg rätt snabbt att även om jag är en viking så finns det gränser.

Så härligt att läsa dina målande beskrivningar av ditt liv & leverne...

Skicka gärna lite värme Ylva...om du tycker att det blir för mycket för digS



Varm kram Thomas

2011-02-26 @ 11:25:32
Postat av: Ylva

Beate, jag tror det skulle uppskattas mycket. Ta det lugnt med renoveringen :) Kram



Thomas, på med shortsen du så ska jag skicka en härligt varm luftström :) Kram

2011-02-26 @ 12:16:10
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker