Paus i kaoset!

Nu har jag fått ner allt som ska med i resväskan, men hur f...n ska jag kunna stänga? Och kommer spännena på väskan hålla? Vad händer om de får för sig att gå igenom bagaget? Får man ta med sig fyra stockar med snus? 

Ja ja, skönt att få oroa sig lite... ha ha ...

Snart kommer hyresgästerna och hämtar nycklarna till lägenheten. De skulle visst ha med sig lite grejer också, så här lär väl se ut framåt kvällen. Skönt att jag åker hyfsat tidigt i morgon, det blir nästan bara att gå upp å duscha å sen iväg...Visst f... va ska jag lägga fönen??? Å alla Kalles kaviar som jag har i kylen??? Hm... jag är nog inte riktigt klar i alla fall :)

Jag får återkomma lite senare med en lägesrapport :)

Ps. Carina, snart är det dags att kliva på bussen. Ds.  


Kommentarer
Postat av: malin

Men SHIIIIT!!!! Hur ska du få ta på snus???????? SHIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanske sluta helt att mata kräftan? Jag kan snusa ÅT dig om du vill? Kram Malin

2011-02-03 @ 16:46:54
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Ylva

Ingen fara Malin, jag har packat ner... men tar de snuset i tullen blir det inte roligt... :(

2011-02-03 @ 17:02:18
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: carina

När jag läste detta så antar jag att du precis satt dig på flyget. Jag hoppas att bussresan var angenäm så att flygresan blir okomplicerad. Hoppas att du har en eller två bussar i väskan så du kan välja resa.

Kram

2011-02-04 @ 14:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker