Orkar jag hålla mig vaken?

Ikväll är det Melodifetsival och nu har jag kollat upp ordentligt att de visar på SVTplay... Men det är några timmar kvar till dess så jag får se om jag kan hålla ögonen öppna, det är tröttande att vara i värmen, bada i saltvatten och köra moppe :)

Vi (Ann, Camilla, Fredrik, Viggo och Disa) har varit på typ White Beach idag... tror jag den hette. Och det blev ett dyrt kalas vill jag lova... Viggo, 5 år, hörde mig säga några ord som man absolut inte får säga i barns närvaro och ni som känner mig vet att jag kan droppa ganska många sådana ord i en och samma mening om det vill sig illa. Så hur det nu blev så är jag skyldig honom hundratusen bath plus femtio!!! För man ska visst böta när man säger jäklar och fanken och helvete och fan och sånt... Tur att ungen åker hem i morgon, annars hade det blivit, inte bara en jobbig ledighet för mig, utan också förbannat dyrt!!! Detta sagt med kärlek, det har varit kanonmysigt att få lära känna både Viggo och hans lillasyster Disa.

Har inte slaktat något djur idag, men Ann fick komma in och vifta ut en stoooooor slända som var helt galen i mitt badrum. Sen försökte jag få henne att ta bort en liten ödla som sprang runt där också, men då tyckte hon att jag blev lite fånig så hon bara gick härifrån. Men är man asfaltsbarn, så är man... kan väl inte hjälpa att jag inte direkt uppskattar de små tassande rasslande fötterna springa runt här när jag ska sova.

Nä, nu ska jag vila ett tag så jag orkar med schlagerspektaklet.

See you

Kommentarer
Postat av: malin

Tänk positivt! Det är ju inga kackerlackor iallafall!!!!

2011-02-13 @ 15:49:30
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Ylva

Jo du Malin, vissta fan finns det kackerlackor... Har bara inte lyckats fånga någon på bild som bevis. Men det kommer, jag lovar!!! Kram

2011-02-13 @ 17:13:52
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker